NEWSHA Shopping Experience MAAR
met de NEWSHA Shopping Experience korting
OPTIONALES UPGRADE
Treatment Perfection
Treatment + Treatment Helfer für ein perfektes Ergebnis!
maar € 0,00 statt € 12,00
JETZT ENTDECKEN
OPTIONALES UPGRADE
Treatment Perfection
Treatment + Treatment Helfer für ein perfektes Ergebnis!
maar € 104,55 statt € 104,55
JETZT ENTDECKEN
OPTIONALES UPGRADE
Treatment Perfection
Treatment + Treatment Helfer für ein perfektes Ergebnis!
maar € 0,00 statt € 93,00
JETZT ENTDECKEN
OPTIONALES UPGRADE
Treatment Perfection
Treatment + Treatment Helfer für ein perfektes Ergebnis!
maar € 0,00 statt € 63,00
JETZT ENTDECKEN

FAQs - Veelgestelde vragen

Waar kan ik NEWSHA-producten kopen?
Omdat we een exclusief kappersmerk zijn, worden onze producten alleen aangeboden in onze partnersalons en in onze eigen NEWSHA online shop. Hier is onze online winkel.

Waar kan ik mijn bestelstatus zien?
Nadat de goederen zijn verzonden, ontvangt u automatisch een e-mail met uw trackingnummer. Als je vragen hebt over de status van je bestelling, kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via +49 208 59 449 0 (maandag - vrijdag 8:00 - 18:00 uur | in Englese of Duitse taal) - of stuur ons een e-mail naar: happycustomer@newsha.com.

Verzending
De verzendkosten voor een DHL standaardpakket bedragen € 7,95. Vanaf een aankoopwaarde van € 30,00 zijn er geen verzendkosten. Verzending is alleen binnen Nederland. Internationale verzending Woont u niet in Nederland of wilt u ergens anders verzenden? Bestel in een van onze internationale NEWSHA webshops: Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, EU-Shop

Retourneren/verkeerd product/beschadigde producten
We streven ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden. Als je het gevoel hebt dat de producten die je in de online shop hebt besteld niet aan deze eisen voldoen, kun je ze gewoon terugsturen en krijg je je geld terug. Als je slechts een deel van je bestelling wilt retourneren, voeg dan je orderbevestiging inclusief je ordernummer toe en noteer de geretourneerde producten. Als je de producten in een NEWSHA-salon hebt gekocht, vragen we je om ze daar te retourneren, aangezien elke winkel zijn eigen retourbeleid heeft. Om deze reden kunnen aankopen die in een salon zijn gekocht niet door ons worden geretourneerd. Bewaar uw bonnen en trackinginformatie voor de geretourneerde goederen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, kunt u binnen een uur na het plaatsen van de bestelling contact met ons opnemen via +49 208 59 449 0 (maandag - vrijdag 8:00 - 18:00 uur | in Englese of Duitse taal) of per e-mail: happycustomer@newsha.com en we zullen proberen aan uw wensen te voldoen.

Waar kan ik informatie krijgen over ingrediënten?
Als u meer gedetailleerde informatie wilt over de ingrediënten van onze producten, neem dan contact met ons op via telefoon +49 208 59 449 0 (maandag - vrijdag 8:00 - 18:00 uur | in Englese of Duitse taal) of per e-mail: happycustomer@newsha.com.

Uitverkochte producten
Onze excuses als uw favoriete product niet meer leverbaar is. Voordat dit gebeurt, wegen we veel belangrijke factoren af. Zo hebben we nog een vergelijkbaar product ontwikkeld dat een nog betere toepassing mogelijk maakt. Het kan echter ook voorkomen dat een van de ingrediënten niet meer verkrijgbaar is bij onze leverancier en wij geen geschikte vervanger hebben kunnen vinden.

NEWSHA Member Club
De NEWSHA Member Club is een gratis, digitaal lidmaatschap (klantaccount). Leden hebben de mogelijkheid om te profiteren van exclusieve voordelen. Meer informatie hierover vind je HIER.

Kunt u de antwoorden op uw vragen niet vinden?
Onder CONTACT vindt u manieren om direct met ons in contact te komen. Wij helpen u graag met woord en daad. ♡

Kan ik gratis testmonsters/monsters krijgen?
Aangezien het NEWSHA-assortiment exclusief voor kappers is, kunnen we helaas geen productmonsters sturen. Uitzonderingen zijn speciale acties waarbij we onze klanten exclusieve aanbiedingen aanbieden om onze producten te testen in verband met een aankoop. U kunt onze salonzoeker gebruiken om de adressen van onze NEWSHA-partnersalons bij u in de buurt weer te geven door de stad in te voeren. Daar maakt u kennis met het complete productassortiment en krijgt u professioneel en individueel advies. Als alternatief kunnen we onze NEWSHA-onlineshop aanbevelen. Hier vindt u ons volledige productassortiment, informatie over onze producten en gedetailleerde toepassingstips. Onze 80ml mini-shampoos zijn ook een ander alternatief voor u om kennis te maken met onze haarverzorging.

Voert NEWSHA dierproeven uit?
We testen onze producten of hun ingrediënten niet op dieren, en we huren ook geen derden in om deze tests namens ons uit te voeren. We weten dat het mogelijk is om veilige producten van hoge kwaliteit te produceren zonder dierproeven. We houden van innovatieve producten die geen compromissen sluiten, noch in kwaliteit, noch in effect en vooral niet in productie. Duurzame verpakkingsmaterialen ter bescherming van het milieu zijn voor ons vanzelfsprekend, net als de categorische weigering om van meet af aan dierproeven uit te voeren.

Zijn NEWSHA-producten veganistisch?
Het gebruik van natuurlijke ingrediënten heeft de hoogste prioriteit in onze recepten. Daarom vertrouwen we vooral op veganistische ingrediënten. Slechts een paar uitzonderingen zijn vegetarisch vanwege ingrediënten zoals honing of melkeiwitten: Daily Weightless Conditioner (honing) Gentle Structure Wax (bijenwas) Body Culture Tenderly Shower Gel (melkeiwitten)

Waar kan ik meer te weten komen over de huidige trends en haarstylingtips?
Op onze NEWSHA blog vind je alles over haar. Neem een ​​kijkje en laat je inspireren.

Kan de productverpakking worden gerecycled?
Wij zijn lid van de Groene Punt - Dual System Germany (DSD). Deze onderscheiding geeft aan dat wij als fabrikant van onze verpakkingen voldoen aan alle verplichtingen van de verpakkingsverordening. Onze producten kunnen eenvoudig worden weggegooid in de daarvoor bestemde afvalbak. Klik hier voor meer informatie.